>

tengah geram


hai hello assalamualaikum hey hoi!

okay. harinie memang hari yang terrible gila. you know why? semua sebab budak HOT tu. bajet tahu semua. kau ingat kau tu bagus sangat ke? nie yang nak marah nie. seriously tadi aku menangis mata aku bengkak. budak HOT tu punya pasal semua jadi macam nie. tak payah ahh dowh kau nak cerita yang bukan-bukan dekat aku. ingat aku jealous lah tu kalau kau buat macam tu.

and lagi satu. aku tak tahu siapa yang bagitahu kau tapi I just have one question. Siapa bagitahu kau? act, kekadang nie pun salah aku jugak. main cerita je dekat orang pasal itu ini. tapi tapi tapi. please lah. kalau budak HOT tu yang bagitahu, memang sampai bebila lah aku tak percaya kan kau. GILA!

k bye.

PS : korang takkan paham apa aku cerita -..-
PSS : mood tengah geram gila (Y)

No comments:

Post a Comment

Designed by Alya.
back to top