>

First day sekolah haritu


hai hello assalamualaikum hey hoi!

wazzup! how you guys first day at school haritu? k. Broken English. lol. aku tak tahu nak start macam mana. first day haritu tetiba lah pulak kan ayah aku nie 'baik' sangat pergi hantar aku dekat luar sekolah. like 'what'? pergh, kena lah jalan berapa meter entah nak masuk sekolah. nervous kowt. takut je ada yang tak kena --'

so maybe I'm not the old me this year. maybe.. don't know. yelahkan. PMR weyhh! study study. ecehh, study lah sangat. tapi aku serious nie. jealous tengok jiran aku semua dapat straight A. so aku mesti berusaha jugak. FIGHTING! :3

urmm.. aku malas nak cerita banyak-banyak. bye --"

PS : k. memang post nie pendek
PSS : malas nak menaip a.k.a story mory -__-

No comments:

Post a Comment

Designed by Alya.
back to top