>

Kerja Sekolah


hai hello assalamualaikum hey hoi!

ohooii! pergh. lama tak update blog kan kan kan? *blink blink* LOL. over excited pulakkan. padahal sebab tak update satu je. MALAS. betul betul betul -___- harinie tangan sendiri pun tengah rajin so kita cite-cite lah kan. siapa taknak baca shutup. K..

haritu kan, titew tak pergi pun tusyen BA haritu. jahat tak? bukan apa. sebab family yang decide haritu nak pergi so aku pun hanya angguk kan kepala je. mesti ustazah tanya macam-macam nanti. ampun ampun :3. btw, aku ada beli sikit barang untuk korang. hewhew, nanti korng mintak lew dekat titew. LOL -..- sikit je jangan banyak. *jkjk.

and naah. kerja sekolah memang banyak gila ahh. mengalahkan budak pergi kumon tu. pergh. memang budak PMR lah kan T.T tak sangka betul aku dah tua. huhu.. *tak payah emo sangat. trululul. aku pun dah tak tahu apa yang aku melalut nie.

baibai. Assalamualaikum xx.

PS : baru ingat. aku tak buat blogquote *tak tahu eja* lagi --"
PSS : I miss the old memories :)

No comments:

Post a Comment

Designed by Alya.
back to top