>

New Year 2012! New Stories..


hai hello assalamualaikum hey hoi!

HAPPY NEW YEAR 2012! so new year new story lah kann. haha.. act, aku tengok semua orang taip *not tulis --" * dekat status dia semua nak jadi senyap, humble, secret-secret lah. lols. K itu hidup dia orang so buat apa nak kacau. hehe.. aku pun sama lah sebenarnya. yelah. tahun depan kan PMR so mesti semua nak buat yang terbaik. sapa yang nak gagal --

sedih lah guys. bukan sedih sebab apa. the reason is because aku nak tukar lagi new shoutbox. yang lama tu habis dah. vanish. act, dari awal aku dah tahu shoutbox tu akan di-delete *or what aku tak tahu* tapi tak tertukar-tukar pong. tulah padahnya T.T huaa.. ecehh. takdelah sedih sangat -.- buat drama jelah kau Alya *K nonsense* titew malas nak cari or buat account shoutbox baru. hewhew (Y)

so soon sekolah dah nak start. dah habis beli barang? me ada lagi sikit je. camna lah kan sekolah tu? mesti berhabuk gila kelas. ohh phh. jangan lupa pulak nanti korang kena bawak tisu sebab nak lap habuk bagai tu. haha. tetiba teringat pulak kan. dah jadi adat benda tu --"

hurmm. that's all. enjoy your new year. Be Happy Be Strong :)

PS : so now I'm fourteen lagi. not yet fifteen (Y)
PSS : I'm afraid of seeing you so I might be runaway from you (:

No comments:

Post a Comment

Designed by Alya.
back to top