>

iBerjaya


hai hello assalamualaikum hey hoi!

yey! finally. aku dah edit blog nie. hoho. suka tahu tak x) cuma tinggal Favicon je tak tukar. hope you guys suka blog aku yang dah berubah warna nie. hoho.. rasa best pulak bila satu benda kita buat tu menjadi. punya lah susahkan nak cari link gambar, lastly buat account Photobucket je. The End. ehh.. post nie belum end lagi. huhu.. kalau aku rajin aku nak edit lagi biar kasi meletup. wee! :D

*cerita PMR*

lagi berapa minggu je nak sekolah. waa! takut GILA *hamik kau. caps lock tuu.* T.T agaknya susah tak soalan PMR tahun depan ehh? aku harap sangat senang nak score. act, aku ingat nak masuk tuisyen tau tapi tak ter-masuk - masuk pun. lols --" my mummy pun macam susah je nak cari. so let it be lahh. kalau masuk sekarang pun belum tentu boleh catch up semua. hurm, so kalau tahun depan tak paham satu subjek tu aku ingat nak masuk tuisyen.

Hee.. tu je karangan aku harinie -..-

PS : bersusah dahulu bersenang kemudian
PSS : Assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment

Designed by Alya.
back to top