>

Facebook Timeline


hai hello assalamualaikum hey hoi!

so aku dah balik dari Perlis harinie. act, takde lah penat sangat sebab aku tidur je. muah muah muahh *gelak besar* --" TROLOLOL. act, aku nak cerita pasal Facebook. sebab aku selalu terpikir nak tukar ke timeline ke tak. korang rasa better tukar ke tak? hurmm.. I'm still thinking lahh. sapa yang setuju suruh aku tukar just tell me ehh. hoho.. dah perlu dah buat macam tu

satu sebab aku suka nak tukar because aku suka dengan gambar header timeline tu. aloo.. yg gambar besar-besar tuu. K.. --" tu jee. yang lain aku rasa macam menyemak kowt. berserabut tengok. tapi whoever yang dah tukar tu teruskan jelah guna. aku tak komen pape pun kalau korang guna. LOL.. and aku masih suka guna yang version lama tu. senang kan kan kan? huahuahua.. tengok. gelak lagi :F

hurmm. okayy. bu-bye :D

PS : harap korang suka dengan hadiah tuu! *for Fyqah and Maryam
PSS : Hee.. :3

No comments:

Post a Comment

Designed by Alya.
back to top