>

Tired


hai hello assalamualaikum hey hoi!

mentang-mentanglah cuti empat harikan, cikgu bagi kerja sekolah punyalah tinggi macam gunung Everest tu. Cehh. saja nak buat HOT cerita. LOL --" act, banyaklah. esok entah berapa lah cikgu nak tambah. tak payah pergi tuisyen pun takpe sebab kerja sekolah banyak benor. sedih aku. nangis nie hah T.T. LOL

so harinie aku stayback *entah camne eja* dekat sekolah sampai petang. malas nak balik awal-awal sebab kalau aku balik awal pun, aku selalu tidur. mehehe.. bocor rahsia. aku balik sekolah bukan penat apa. penat ketawa je. seriously lawak gila Maryam, Fyqah, Iman and Zaty. then petang tu, dekat pukul 5 kitorang main bola. ada budak form 2 tu kowt yang bawak. what a tired day today but I'm satisfied than stayed at home. LOL, habis grammer berterabur. Hehe.. :3

tu jelah. saja buat post sebab bosan tengok post lama (:

PS : Sabby suruh focus betul-betul untuk PMR
PSS : dia suruh masuk Maahad
PSSS : kayhh. no prob with that. haha.. :]

1 comment:

Sabrina Zaid said...

Yea, focus betul betul k. Miss you much x

Post a Comment

Designed by Alya.
back to top