>

jangan baca. sure BOSAN


hai hello assalamualaikum hey hoi!

so, wazzup with you guys? haha.. tak nak tanya aku ke? hee.. aku okay je. and nahh. macam-macam benda aku try masa aku holiday haritu. act, aku holiday dekat-dekat sini je. takdelahh sampai luar negara tu hah --' nak cerita lah nie. hoho..

every weekends selalu balik kampung. so haritu gilir-gilir lah. sekejap Perlis. then Johor. then blahh blahh. last week pergi Port Dickson je. why? sebab dekat belah utara dah selalu pergi. so nak tukar angin lah pulak kali nie :) and first time aku naik Banana Boat. lol.. selama nie aku tak pernah try naik. hee.. best woot! syok gila :D you guys should try it although aku tau ramai dah pernah naik --'

so lepas dah balik sampai rumah tu rehat satu hari. and esoknya pergi Damansara sebab nak pergi rumah sedara. sampai sesat dibuatnya. fuhh. tapi ada benefit jugak kalau sesat nie. haha.. aku jumpa sekolah Sri KDU. fuhh. cantik. rupanya sekolah tu International School. hoho.. me not know it

and lepas dah pergi rumah tu sampai petang. singgah dekat The Curve. nie pun first time jugak. hukhuk.. kesiankan aku? T.T batak sangat. tapikan, aku nasihatkan korang janganlah pergi sana waktu weekends. ramai gila orang O.o mall nie aku rasa better daripada Mid Valley kowt. entahh. kesah puloks -..-

hurm.. aku sure korang dah start bosan baca. entah-entah baru baca satu ayat dah stop. huhu.. kayy. takpe. post nie pun aku buat sebab tengah bosan. miss my friends a LOT. hikhik. kByee :D

PS : post dah panjang still ada PS
PSS : lols. kesah pulak -..-

No comments:

Post a Comment

Designed by Alya.
back to top