>

time to change

*urmm.. yummy*


hai hello assalamualaikum hey hoi!

lama tak post kan? well, holiday nie malas nak update pape. so, korang just nampak contest yang aku join je :3 hee.. and during this holiday, rasa macam setiap weekends aku takde dekat rumah. you know why? takyah tanya. Holiday kan? hewhew (Y) act, sekarang nie dah pukul 2.26 pagi. whatta?! kau tak tidur lagi? hukhuk, iNak menang harinie you. Grr.. pergilah weyy T.T huu.. sedih aku.

blah blah. nonsense *macam tajuk kat atas tu*. you guys nampak perubahan tak? hee.. sapa yang rajin visit blog saya mesti perasan. kan kan kan?*Err..* aku nak tukar from Orange to Blue. ohh.. Me like it! hehe.. dah borink tengok yang lama so ubah-ubah lah blog nie. hope bila aku dah habis edit nanti korang akan suka :)

Kbye. lapchuee those who read this (:

PS : no PS lahh
PSS : lol. tu kau dah buat
PSSS : kayy. tak lawak -..-

No comments:

Post a Comment

Designed by Alya.
back to top