>

Happy Raya


hai hello assalamualaikum hey hoi!

jeng jeng jeng! esok adalah hari di mana semua lembu akan disembelih. hoho.. tak delah. dekat sini aku nak ucapkan kepada korang semua, Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha kepada semua orang Islam. hikhikk. so esok, maybe aku akan balik kampung. wee! *tak best pun sebenarnya* -____- btw, aku pun nak beri ucapan jugak dekat lembu - lembu tuh. kepada lembu yang akan disembelih esok, semoga berjaya menghadapi dugaan pada esok hari. *Alya sakaai -..-"

hee.. aku dah berjaya menjumpainya! wee! suka tahu tak kamuu. :D tapi dia ***. so tak boleh nak tengok. takpe.. nanti - nanti die bukak letewW. hehe.. okay, tukar cerita. so, hari Rabu nie lah nampaknya kitorang akan pergi sekolah balik. tak seronok pun. habis, apa yang seronok bagi kau, Alya? --' huhu.. abaikan aku niehh. until now aku tak tau berapa jumlah buku teks yang kena hantar. hikhokk.. tapi tak pe. asalakn aku dah balut semua buku :D

okay lah. tu jee. Bye - Bye - Bye :)

PS : miss you dude
PSS : harinie aku dah tak betul.
PSSS : bukan setiap hari ke kau tak betul? lolol.. :3

No comments:

Post a Comment

Designed by Alya.
back to top