>

Greyson Michael Chance!

*woot woot. pandang sape tuu?*

hai hello assalamualaikum hey hoi!

nie post kedua harinie. hoho.. aku nak cerita pasal Greyson Chance. wargh! jealous gila tau tak sebab dia datang Malaysia and ada buat perfomance dekat satu sekolah nie :/. Brr.. memang untung ahh sapa yang dapat jumpa dia.. wargh! jealous jealous. btw, tadi baru je habis konsert dia kat KL. huhu.. dah tak dapat jumpa dia lepas niehh T.T



yang dekat atas nie apa yang dia tweet dekat dia punya Twitter. aku biggest fan dia kowt! vid Unfriend You memang Daboom . someel gila die. hah, semua dah gila --' jelly puloks you nie. (Y) hoho.. dia lahir sama bulan dengan aku. 16 of August '97. hikhikk. aku 23 of August. wee! titew hampir sama lah :3 huhu.. tapi sekejap je dia dah balik. waa! duduk lah sini terus :D hee.. dia kata dekat Malaysia nie dia suka makanan. yelah. malaysia kan variety makanan dia. wee! bangga aku :) walaupun variety, dia cakap semuanya pedas. hoho.. biase lah tuu kamuu *Err :/


bye - bye Greyson. nanti ada masa lapang datang lah lagi. then, singgah rumah aku. hoho.. melebih pulak kau Alya :3

PS : I love Greyson! ♥

No comments:

Post a Comment

Designed by Alya.
back to top