>

Duit duit :D


hai hello assalamualaikum hey hoi!

perlu ke datang sekolah esok? asal semangat sangat classmate aku semua nak pergi? agaga.. aku pun tak paham. actually, datang sekolah amik duit RM100 tuh. aku tak tahu kenapa aku tak de interest nak tengok duit tu. bukannya aku simpan. parents aku yang simpan. huhu.. why why? semua nak pergi, aku pun nak join jugak. T.T

okay. sekarang aku suka ayat nieh. ' All of a sudden, I've just realize it ' hehe.. ayat tu ada meaning yang sebaliknya bagi aku. hoho.. you jelly bro? :p *jk. baru sekarang lah aku perasan. manusia kan selalunya lambat mengetahui sesuatu padahal menda tu depan mata je. so, final answer is ... *secret. no need to know y'alls :)* btw, bagi aku, kalau nampak sesuatu yang annoying tu just say this ' mata pandang atas, tangan di dada. *aku tak nampak* ' paham? K. tak paham, tak payah paham. hewhew (Y)

hurm.. that's all lah story morry harinie :)

PS : baru aku paham :3
PSS : nak datang lah esok

No comments:

Post a Comment

Designed by Alya.
back to top